Skovby
Vi er ikke lige så kloge som vores kunder. Ihvertfald ikke på det de laver. Derfor blev vi helt vildt glade, da Skovby inviterede os på rundtur på deres møbelfabrik, så vi kunne lære dem og deres værdier bedre at kende. Skovby skaber møbler med omtanke og respekt for natur, miljø og mennesker. Funktionelle møbler med kvalitet i centrum har været møbelvirksomheden Skovbys varemærke i snart 85 år. Så det skal deres tilstedeværelse naturligvis også afspejle.
Vi har hjulpet Skovby med design og kodning af hjemmeside og intranet, undervisning i cms, nyhedsbrevs-skabelon, animerede præsentationsslides, SEO, AdWords, keyword-analyse samt grafisk konceptudvikling.
800# serien er en spisebordsstol som kan fås 8 forskellige stel, 57 forskellige betræk og 6 forskellige træskalsæder. Det giver over 1000 forskellige kombinationsmuligheder. Så mange stole er der ikke plads til i butikkerne. Derfor har vi hjulpet Skovby med at gøre kunderne opmærksom på de mange muligheder.
Løsning:
Vi har udviklet et koncept til butikkerne som vi kalder “Mix & match”. Grafikken består af en række klodser i forskellige geometriske former og træsorter, og henter inspiration fra den visuelle stil man kender fra “bauhaus”.
Øverst på Google
Nye møbler skal være lette at finde. Især hvis de er flotte. Vi har derfor hjulpet Skovby med at gøre deres portefølje mere synlig online.
Det har vi gjort ved at:
- Restrukturere deres AdWords-program.
- Udføre en keyword-analyse, hvor vi har medtaget alle relevante søgeord og udelukket de irrelevante.
- Opsat nye kampagner og tilrettet kampagneindstillinger.
- Inddelt alle søgeord i nye annoncegrupper.
- Skrevet nye annoncetekster med mulighed for at teste forskellige formuleringer.
- Tilføjet nye relevante annonceudvidelser, som er med til at øge eksponeringen i søgeresultaterne.