Stød. Slowmotion. What’s not to like?

NRGi er et andelsselskab, så hvis du bor i deres forsyningsområde, er du medejer. Det er der ret mange, som ikke ved - og det synes NRGi er træls. Så vi blev bedt om at sige det til dem.

For NRGi har vi lavet:

Målgruppe- og konkurrentanalyse, konceptudvikling, kampagneidentitet, -logo og -hjemmeside, annoncer til outdoor og digital og en ret sej film, som gør os helt elektriske af begejstring.

NRGi Målgruppeanalyse

Hvad siger konkurrenterne og målgruppen?

Grundlaget for andelshaver-kampagnen er (naturligvis) et mega grundigt analysearbejde. Vi har stalket konkurrenters (og andre andelsselskabers) andelshaverkommunikation for at blive klogere på do’s and don’ts. Og vi har interviewet målgruppen om deres forhold til strøm, NRGi og det der med, at de er andelshavere.


Luk video
NRGi Imagekampagne

Du er medejer af NRGi. Jo du er!

Hvordan fortæller man folk, at de er andelshavere i et energiselskab, uden at de dør af kedsomhed? Well… Energiselskaber er noget med strøm, og det der andels-noget er sådan noget med at livet leves i fællesskab. Så ideen var at kombinere det i en film. På en smuk måde. For det vi ejer i fællesskab er smukt.


Og hvad kan være smukkere end at give en flok mennesker (heriblandt medarbejdere og chefer fra NRGi) stød i slowmotion?! Vi har svært ved at komme i tanke om det. Filmen blev til i samarbejde med M2 og afsluttes med det insisterende payoff: “Du er medejer af NRGi. Jo du er.”

NRGi website
Testimonial

Vi har samarbejdet med Campfire igennem flere år nu, så de var det helt naturlige valg for os, da vi skulle forme konceptet for imagekampagnen. Campfire har fra dag ét i processen været ekstremt kreative og samtidig har de turde’ udfordre vores ideer. Det har bevirket , at vi har fået skabt noget virkelig godt. Alt i alt leverede Campfire et super professionelt stykke arbejde i alle kampagnens faser – lige fra udvikling til eksekvering.

Simon Karsø, kommunikationschef, NRGi
Testimonial
open